shadow_left
Logo
|    Centrum Medyczne "Rokitek"    |    ul. Rokitek 41A    |    27-600 Sandomierz   | (+48) - 015 - 833 12 12 | (+48) - 015 - 833 13 33
| (+48) - 015 - 833 11 83 | (+48) - 015 - 644 66 62
shadow_r

Sonda

Jak oceniacie Państwo jakość naszych usług?
 
 
   
Obsługa pacjenta

Wszyscy pracownicy CM Rokitek są do Państwa dyspozycji. Poczynając od zwykłych
informacji, a kończąc na działaniach medycznych specyficznych do rodzaju problemu
chorobowego. Nad sprawnym funkcjonowaniem CM czuwa kilkanaście pielęgniarek,
lekarze rodzinni, pediatrzy oraz kilkunastu specjalistów.

Najczęściej pierwszy kontakt pacjenta z CM Rokitek, czy to osobisty czy telefoniczny
zaczyna się od rejestracji. Tutaj doświadczony zespół pielęgniarski decyduje o dalszych
krokach pacjenta. Rejestruje do lekarzy rodzinnych, specjalistów bądź na badania
diagnostyczne, zabiegi. Pacjentów obsługiwanych w ramach umowy z NFZ informuje
o konieczności posiadania wymaganych dokumentów, natomiast obsługiwanych
komercyjnie o aktualnych cennikach. Najbardziej preferujemy rejestrację telefoniczną.
Niedługo pacjenci będą mogli skorzystać z rejestracji przez internet: on-line. Pacjenci,
którzy mimo wszystko korzystają z rejestracji osobistej mogą to czynić także poprzez
członków rodziny lub znajomych. Pacjenci z przewlekłymi problemami chorobowymi,
wymagającymi systematycznej kontroli mogą po każdym badaniu rezerwować datę
następnej wizyty. Niestety limity narzucone przez kontrakt z Funduszem Zdrowia powodują
iż kolejne wizyty pacjentów proponowane przez nas mogą być odległe. Wcześniejsze
są możliwe na zasadach komercyjnych, bądź dla pacjentów dysponujących dodatkowym
ubezpieczeniem honorowanym przez nasz podmiot medyczny (wkrótce podamy na ten
temat informację).